Resultats de la cerca
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Les aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Mostrant 91-100 de 621 elements.