Resultats de la cerca
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Taller creatiu: Fem un tió de xocolata en 2D
Bon Nadal! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
DESCOBREIX EL CIARGA
L’espai familiar i el paquet Descobreix el CIARGA presenten noves maneres lúdiques i participatives d’acostar la història als nens i nenes adaptades a les necessitats del públic familiar.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Tech Camp - Colònies d'anglès i tecnologia a Prades
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i tallers de tecnologia i robòtica.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Mostrant 11-20 de 621 elements.