Resultats de la cerca
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Caiac de Garcia a Móra (1h30)
Una ruta curta i facil que guarda un dels tresors de l'Ebre: la Illa de Subarrec. Perfecta per families amb nens petits o amb poc temps i molt per descobrir. Activitat guiada i exclusiva
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Caps de setmana a la neu
Vine a La Molina a gaudir de la neu en família! Al nostre alberg a peu de pistes hi trobareu un espai acollidor on poder introduir els infants al món de la neu!
Activitats familiars molt divertides amb rucs, a 10 min. de Barcelona
Gaudiu d'un matí especial: Passejada familiar amb ruc de 15, 30 ò 60 minuts pels camins del centre. Recomanat a partir d'un any i mig d'edat fins 14 anys. Galliner i raspallada.
Mostrant 11-20 de 624 elements.