Resultats de la cerca
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Jove Campus de Recerca
Del 30 de juny al 4 de juliol de 2025 la Universitat de Girona posa en marxa la 18a edició del Jove Campus de Recerca adreçat a estudiants que acabin de cursar el 1r curs de Batxillerat.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Learn English online
Web que recull exercicis d'anglès per a tots els nivells i edats.
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
Mostrant 51-60 de 620 elements.