Resultats de la cerca
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Veniu a l'Hortus?
La Sabina i en Quintus tenen un hortus a la seva domus, on es cultiven arbres fruiters, plantes aromàtiques, flors... Prepararàs begudes o ungüents amb allò que conrees.
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
La Roca dels Bous 2.0
El recorregut de la visita a La Roca dels Bous s’inicia de forma autònoma, seguint els diferents punts d’observació guiat amb un iPad, i finalitza amb el suport d’un guia. L
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Memory virtual pel Dia de l'Art
Ajuda'ns a trobar les obres de la col.lecció del Museu
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Mostrant 1-10 de 623 elements.