Resultats de la cerca
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
QUI (QUÈ) VOL SER? EINES PER ORIENTAR AL NOSTRE FILL/A A ESCOLLIR EL SEU FUTUR. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial amb eines per acompanyar al teu fill/a a escollir el seu futur acadèmic i professional.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Mostrant 81-90 de 620 elements.