Resultats de la cerca
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Museu Virtual del Poble Gitano a Catalunya
Pàgina web dedicada al Poble Gitano a Catalunya on podrem trobar informació sobre la història, cultura i art romaní
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Mostrant 91-100 de 544 elements.