Resultats de la cerca
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Disseny i impressió 3D (Lleida)
Els alumnes aprenen a realitzar dissenys i models en 3 dimensions a través de diversos programes per convertir-los en peces i prototips volumètrics i reals.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Activitats imprimibles Usborne
L'editorial Usborne regala a la seva web un descarregable setmanal que forma part d'algun dels seus fantàstics llibres educatius.
Mostrant 61-70 de 544 elements.