Resultats de la cerca
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
El bosc dels tions a Camins de bosc
Saps d´on venen els tions? A camins de bosc sí que ho sabem....
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Mostrant 81-90 de 614 elements.