Resultats de la cerca
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Crucigrames taules de multiplicar
Fitxes imprimibles amb activitats per a treballar les taules de multiplicar
Tech Camp - Colònies d'anglès i tecnologia a Prades
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i tallers de tecnologia i robòtica.
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Matemàtiques amb Bmath
Gratuïta durant el confinament! Bmath és una app educativa per a l'aprenentatge gamificat de les matemàtiques, una de les millors apps educatives del mercat.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Mostrant 91-100 de 614 elements.