Resultats de la cerca
EXPODINOS al Poble Espanyol de Barcelona
El Poble Espanyol acollirà la 🦕ExpoDinos🦖 del 22 de febrer fins al 21 d'abril. Preu especial per Activitum ! Un recorregut per la història dels dinosaures amb un munt de rèpliques a mida real.
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
En marxa per la salut ambiental!
L'activitat consisteix en un itinerari amb autobús híbrid o elèctric que va des del mirador de Torre Baró fins al Port de Barcelona.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Granja-escola + activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Mostrant 41-50 de 613 elements.