Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Jardí de Neu a Port del Comte
El Jardí de neu és l'indret perfecte per als infants que volen iniciar-se en la neu (XiquiPort) o en l’esquí (bateig d'esquí) i perquè els pares i mares puguin esquiar tranquils i a gust.
Taller creatiu: Fem roses i dracs amb origami
Bon Sant Jordi! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Les aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolbidable!
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
Mostrant 11-20 de 613 elements.