Resultats de la cerca
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
MUSEU INTERNACIONAL DELS TITELLES DE CATALUNYA. TEIA MONER
Un dia per passar-ho bé i aprendre amb els titelles. Obert al públic: Visites familiars. Visites escolars
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
Videos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Jove Campus de Recerca
Del 30 de juny al 4 de juliol de 2025 la Universitat de Girona posa en marxa la 18a edició del Jove Campus de Recerca adreçat a estudiants que acabin de cursar el 1r curs de Batxillerat.
Mostrant 121-130 de 613 elements.