Resultats de la cerca
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Taller d'iniciació al tir amb arc, amb SoftcombatBCN
Taller en el cual els monitos instruiràn als apuntats a disparar amb arc y fletches de punta d'escuma tova, completament segur! ; Divertit, lúdic i entretingut, taller per a totes les edats
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpida
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS)
La Universitat de Girona convoca la 13a edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) pels estudiants en el seu Treball de Recerca de Batxillerat.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Mostrant 21-30 de 613 elements.