Resultats de la cerca
Curset d’esquí 4 dies de Nadal o Reis a Port del Comte
El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants aprendrant a esquiar tot divertint-se durant 3 h al llarg del matí amb un professor titulat.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Tallers de manualitats
Si vols entretenir-te a casa fent un taller, pots comprar les nostres capses de treballs manuals! Busca el tema que més t'agradi!
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Ves-te'n i viu
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Ves-te'n i viu'.
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
Mostrant 61-70 de 603 elements.