Resultats de la cerca
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Taller d'iniciació al tir amb arc, amb SoftcombatBCN
Taller en el cual els monitos instruiràn als apuntats a disparar amb arc y fletches de punta d'escuma tova, completament segur! ; Divertit, lúdic i entretingut, taller per a totes les edats
Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic aquest és el lloc ideal per desconnectar!
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS)
La Universitat de Girona convoca la 13a edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) pels estudiants en el seu Treball de Recerca de Batxillerat.
Jardí de Neu a Port del Comte
El Jardí de neu és l'indret perfecte per als infants que volen iniciar-se en la neu (XiquiPort) o en l’esquí (bateig d'esquí) i perquè els pares i mares puguin esquiar tranquils i a gust.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mostrant 81-90 de 603 elements.