Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
HAI La pescadora de somnis
Hǎi, la pescadora de sommnis és un conte indígena amb màgia, teatre visual i d’objectes.
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
MÚSICA EN FAMÍLIA
Fem música en família! Us hem preparat uns tallers molt especials per a infants de 0 a 36 mesos.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Mostrant 1-10 de 628 elements.