Resultats de la cerca
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/08/MC-0565-400x300.jpg)
Gimcana “Busca’m al Museu”
Gimcana familiar.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/activitats-amb-nens-2-1-400x300.jpg)
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/10/dracs_tanaka_teatre_3-400x300.jpg)
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/parla-400x300.png)
Escola Juvenil de Circ Curs 2024-2025
Aprèn a fer acrobàcies tant a terra com a l'aire. Aquí trobaràs un espai per practicar tant trapezi, teles, i aro, com rondades i flik-flaks.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/09/activitum-2-400x300.jpg)
Aprèn mitologia grega
El museu Arqueologic d'Empúries ens proposa algunes manualitats per aprendre sobre la mitología grega i fer volar la nostra imaginació.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/04/banner_familiaria_campaign-400x300.jpg)
80 recursos educatius concrets per apendre des de casa
Article amb un recull d'activitats concretes per a realitzar online classificades per àrea de coneixement: llengua, ciències, cuina, educació física... per Nati Bergadà![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/nati1-400x300.png)
¡Bee-Bots al Carnaval!
Taller para niñas y niños de I5 con los simpáticos robots Bee-Bots. Los participantes crearán disfraces y los programarán para que todos los robots desfilen en una divertida rúa de Carnaval robótico.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2025/02/BeeBots-Desfrazados-400x300.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
Curset d’esquí 4 dies de Nadal o Reis a Port del Comte
El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants aprendrant a esquiar tot divertint-se durant 3 h al llarg del matí amb un professor titulat.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/12/HO-HO-HO-400x300.jpg)
Mostrant 71-80 de 606 elements.