Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Caiac de Garcia a Móra (1h30)

Una ruta curta i facil que guarda un dels tresors de l'Ebre: la Illa de Subarrec. Perfecta per families amb nens petits o amb poc temps i molt per descobrir. Activitat guiada i exclusiva

Una finestra al Miocè

Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?

Origami i Llegendes

Taller d'Origami adaptable a totes les edats i dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats.

Visita lliure Gaudí Experiència

G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Mostrant 111-120 de 606 elements.