Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entornConeix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.Pirates al Museu!
Activitat teatralitzada entorn a la figura dels pirates al Museu Marítim de BarcelonaCaixa Forum Barcelona
Art i cultura, a un dels centres socials i educatius més emblemàtics de la ciutatEdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.Mostrant 71-80 de 593 elements.