Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.Portes Obertes del Grau de Disseny d'Eina
Si vols estudiar el Grau de Disseny, Eina obre les seves portes per compartir amb tu el nostre programa d’estudis, metodologia, beques, requisits d’accés... i tot el que vulguis saber.Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiatTira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta AlimentàriaVideos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.MATEMÀGIA... EN FAMÍLIA!!
Jocs de mentalisme, prediccions impossibles, màgia a dojo... gaudint i aprenent tots els de casa, entre sorpreses i diversió. Desplaçament a cases particulars i tot tipus de locals.Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS)
La Universitat de Girona convoca la 13a edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) pels estudiants en el seu Treball de Recerca de Batxillerat.Mostrant 11-20 de 555 elements.