Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant JordiRecerca en acció
Propostes per a fer experiments interessants de manera senzilla. Cal seleccionar un àrea temàtica i també un nivell educatiu.EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.MATEMÀGIA... EN FAMÍLIA!!
Jocs de mentalisme, prediccions impossibles, màgia a dojo... gaudint i aprenent tots els de casa, entre sorpreses i diversió. Desplaçament a cases particulars i tot tipus de locals.Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.NASA Kids Club
Recursos online creats per la NASA: missions espaials, estacions internacionals, tecnologia, imatges i pòsters i molt més!STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,Mostrant 61-70 de 555 elements.