Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Taller “Fes de monjo copista”
Escriu com un monjo de l’Edat Mitjana!Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.Naturland.
El centre d'activitats outdoor d'Andorra , per tot l'any.Mostrant 51-60 de 586 elements.