Resultats de la cerca
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Recursos per celebrar Sant Jordi!
Petit recull de propostes maquíssimes per celebrar Sant Jordi a casa: roses de paper, dracs i punts de llibre, contes virtuals i concursos literaris.
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 2n de primària
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Club Bits i Bots - Videojocs amb Godot (+ de 10 anys)
Tallers de Programació de Videojocs amb Godot pensat per a nens i nenes de més de 10 anys. Format híbrid presencials i/o online segons convingui.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Connecta amb la Família!
Connecta amb la família! Espai de joc, debat i reflexió sobre l'ús de les pantalles per a famílies i infants entre 9-12 anys.
Mostrant 11-20 de 623 elements.