Resultats de la cerca
Visita comentada, TRENexperiències: El tren TALGO, el gran canvi en el món del viatge al segle XX
Les empreses de construció i tecnologia ferroviaria del nostre país són conegudes i reconegudes al món. Talgo és una d'elles.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/06/Vagon-talgo-2-400x300.jpg)
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/30640-1.jpg)
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/yoga-child-400x300.jpg)
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/01/UH-QUE-CANGUELO-Xip-Xap-400x300.jpg)
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/03/PEDALADA-FAMILIAR-VIA-VERDA-VALL-DEN-BAS-pxl-400x300.jpg)
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/Metropolitan-Museum-Musical-Instrument-Gallery-Cover-696x329-400x300.jpg)
Una Mirada LGBTIQA+: La visita
Descobreix l’arqueologia amb perspectiva LGTBIQA+, que busca superar les observacions estancades en els models socials imposats, en la contemporaneïtat i la seva visió de l’estructura social.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/06/Mirada-LBGTIQA-2_galleryfull-400x300.jpg)
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/residus-que-hi-ha-despres-del-contenidor-400x300.jpg)
Un viatge a una Vall única "Vall de Núria"
Viu a Vall de Núria l'experiència única d'un viatge especial i per recordar, gaudint dels cotxes MGB i un tracte exclusiu acompanyat del nostre guia. Gaudeix d'una activitat diferent.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/04/31530610-400x300.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
Mostrant 11-20 de 597 elements.