Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Gaudeix de la Natura a Camins de Bosc
Àrea forestal recreativa i de picnic.Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solucióCales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?Visor de fauna
Saps quins animals podem trobar als parcs i platges del territori metropolità? Aquí t'oferim un petit recull. Si voleu saber-ne més, podeu consultar la web visorfauna.amb.cat/viewer/ambClasses particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicletaLes aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.Mostrant 51-60 de 559 elements.