Resultats de la cerca
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
El Kinosaure va d'estrena amb Hola Frida
29/03, a les 18.00 h, als JCA Cinemes Lleida-Alpicat (Alpicat) 30/03, a les 12.00 h, als Cinemes Girona (Barcelona) i a les 17.00 h, al Cinema Zumzeig (Barcelona) 06/04 a les 18.00 h, als JCA Valls
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
HAI La pescadora de somnis
Hǎi, la pescadora de sommnis és un conte indígena amb màgia, teatre visual i d’objectes.
Mostrant 71-80 de 623 elements.