Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.Trans Segarra, pedalant entre castells.
Vine a descobrir alguns dels castells de la Segarra. Oferim una proposta familiar, sense complicacions i recorreguts força fàcils.Festival Una Tona de Màgia
9è Festival Internacional de Màgia "Una Tona de Màgia"Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció resta recollida amb el contenidor grisAcadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!MÚSICA PER ALS MÉS PETITS
EDUCACIÓ MUSICAL EN LA PRIMERA INFÀNCIA de 0 a 36 mesos Fomentem l’educació musical primerenca en l’entorn familiar i escolar des d’una experiència directa, profunda i feliç.Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadorsCentre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.Mostrant 71-80 de 593 elements.