Resultats de la cerca
MUSEU INTERNACIONAL DELS TITELLES DE CATALUNYA. TEIA MONER
Un dia per passar-ho bé i aprendre amb els titelles. Obert al públic: Visites familiars. Visites escolars
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
TOUR DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l’Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Recusos del Natural History Museum de Londres
Fantàstica web del Museu d'Historia Natural de Londres. Hi trobareu articles divulgatius en anglès, galeria de les seves col·leccions i recursos educatius especifics per a infants.
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Mostrant 21-30 de 617 elements.