Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/02/nasahighereducation01-400x300.png)
Koalatext gratuït amb eBiblioCat: Activitats d'anglès
Web on trobarem exercicis interactius classificats per temàtica i per nivell per aprendre anglès, des de 6 a 13 anys. Un dels millors que es pot trobar, i gratuït gràcies a eBiblioCat.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/09/koalatext-400x300.jpg)
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/El-refugi-climatic-de-la-Dra.-Shiva.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/embassament.jpg)
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/amb-mercat16-min-400x300.jpg)
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/02/Imhotep-i-el-faraó-–-Lalè-400x300.png)
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/1-400x300.png)
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/12/Foto-1-768x432-2-400x300.jpg)
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/09/nicada-oto-400x300.jpg)
Mostrant 1-10 de 593 elements.