Resultats de la cerca
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Vols conèixer el taller d'en Cantus?
Taller de ceràmica a la romana.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Una Mirada LGBTIQA+: La visita
Descobreix l’arqueologia amb perspectiva LGTBIQA+, que busca superar les observacions estancades en els models socials imposats, en la contemporaneïtat i la seva visió de l’estructura social.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
RAQUETES DE NEU
Activitats per a grups o en família amb raquetes de neu
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
2a Cursa d’Orientació Familiar de Tona
Cursa adaptada i pensada per a tots els públics per a descobrir un esport amb família i en un entorn fantàstic.
Mostrant 41-50 de 614 elements.