Resultats de la cerca
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Grup de Muntanya 4 Columnes infants - Esplai
Una porta d’entrada al món de la muntanya per als infants amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: Excursions, orientació, taller de natura, jocs… No t’ho perdis!.
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Taller de cuina: Decorem cupcakes per Halloween
Celebrem les festes! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 51-60 de 603 elements.