Resultats de la cerca
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/02/portada-web-400x300.jpg)
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/02/Dia-dona-i-nena-ciencia-Fundesplai-980x467-1-400x300.jpg)
RAQUETES DE NEU
Activitats per a grups o en família amb raquetes de neu![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/08/GUIES-DE-MUNTANYA-EL-REFUGI-ESCOLA-RAQUETES-DE-NEU-RIPOLLES-400x300.jpg)
A l'Aula de Música 7 t'acompanyem i gaudim amb tu de les classes de música i els concerts!
Tallers de Música d'Aula de Música 7 per a infants amb TEA i les seves famílies Classes col·lectives Classes individuals Classes pràctiques Audicions![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/09/aula7-400x300.jpg)
British Council - Learn English Kids
Lots of free online games, songs, stories and activities for children.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/angles-400x300.png)
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/merengue_presentació.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/PVE-1.jpg)
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/04/asdastítulo-400x300.png)
Videos Educatius Online
Web de recull de material audiovisual sobre temes variats per a infants de totes les edats.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/videos-educatius-400x300.png)
Mostrant 91-100 de 605 elements.