Resultats de la cerca
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/04/dadas-título-400x300.png)
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/Santa-Fe1-1536x876-1-400x300.jpg)
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/depu-montcada-1-400x300.jpg)
Jocs i manualitats de paper
Recull de manualitats i retallables de paper per crear jocs, material didàctic, figures i molt més. T'atreveixes a fer un tren?![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/05/CNT-0026713_detail-02_s-308x300.jpg)
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/PVE-1.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/08/MC-0565-400x300.jpg)
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/75204-1-1.jpg)
Visita comentada, TRENexperiències: La Santa Fe, una catalana potent
Aquesta màquina va ser construida a la Maquinistra Terrestre i Marítima de Barcelona, i va fer el seu primer viatge entre Barcelona i Sant Vicens de Calders. Si voleu saber-ne més, veniu!![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/06/Santa-Fe1-400x300.jpg)
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Forja-experimental-1-400x300.jpg)
Mostrant 121-130 de 597 elements.