Resultats de la cerca
Música en colors
Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure
EXPODINOS al Poble Espanyol de Barcelona
El Poble Espanyol acollirà la 🦕ExpoDinos🦖 del 22 de febrer fins al 21 d'abril. Preu especial per Activitum ! Un recorregut per la història dels dinosaures amb un munt de rèpliques a mida real.
Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els teus propis jocs amb arduino.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 31-40 de 616 elements.