Resultats de la cerca
L'aqua de Tàrraco
La Sabina i en Quintus volen instal·lar una nova font al seu peristil, però no tenen clar com ho han de fer. Voleu ajudar-los a reformar el seu peristil?
Taller de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
Visca la Ciència! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Ves-te'n i viu
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Ves-te'n i viu'.
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Visites virtuals a monuments d'arreu del món
Visites virtuals, i recorreguts per l'interior i exterior de monuments històrics i culturals de tot el món: la Sagrada Familia, la Catedral de Santiago de Compostela, Teotihuacan o Stonehenge!
Mostrant 41-50 de 616 elements.