Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
El llibre de Kells
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El llibre de Kells'.
RAQUETES DE NEU
Activitats per a grups o en família amb raquetes de neu
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Exposició Tutankamon
L’exposició més vista de l’any a l’estat amb més de 300.000 visitants arriba a Barcelona per fer-vos viatjar 3.400 anys enrere en una experiència immersiva única i endinsar-vos en els temples, tresors
Mostrant 91-100 de 616 elements.