Resultats de la cerca
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
L’obra disponible en paper i en línia recull una descripció en llenguatge entenedor dels principals conceptes relacionats amb les religions que tenen més presència a Catalunya.
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
Practica matemàtiques amb Innovamat
Activitats innovadores imprimibles per a tots els nivells des d'infantil a 6è de primàtia per practicar matemàtiques i ciències. Amb solucions i indicacions didàctiques.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Mostrant 31-40 de 616 elements.