Resultats de la cerca
Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Campus Avançat de Fotografia per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aquells qui vulguin conèixer amb més precisió la seva càmera aprenent a usar-la en mode manual i aprofundint en aspectes fotogràfics.
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
COLÒNIES D'ESTIU 2025
Colònies d’estiu per a infants i joves. Gran varietat d’activitats com circ, hípica, cuina, esportives, campaments, ball i moltes més! Preus ajustats i sense sorpreses. Us hi esperem!
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
Mostrant 81-90 de 617 elements.