Resultats de la cerca
Kids Fashion Camp- Colònies de modelatge a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats de modelatge i fotografia
Acadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 2n de primària
NASA Kids Club
Recursos online creats per la NASA: missions espaials, estacions internacionals, tecnologia, imatges i pòsters i molt més!
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Taller de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
Visca la Ciència! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Mostrant 21-30 de 616 elements.