Resultats de la cerca
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Vocabulari (Cast)
Activitats per a ampliar el vocabulari adients de P5 a 6è primària. Aprendre a expressar-nos és un competència clau per a comunicar-nos entre nosaltres de manera efectiva. Aprenguem jugant!
Recursos per celebrar Sant Jordi!
Petit recull de propostes maquíssimes per celebrar Sant Jordi a casa: roses de paper, dracs i punts de llibre, contes virtuals i concursos literaris.
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 2n de primària
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Vine a jugar al MAC
Et convidem a experimentar amb diferents jocs al temps que aprens sobre arqueologia.
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Jove Campus de Recerca
Del 30 de juny al 4 de juliol de 2025 la Universitat de Girona posa en marxa la 18a edició del Jove Campus de Recerca adreçat a estudiants que acabin de cursar el 1r curs de Batxillerat.
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
Mostrant 161-170 de 623 elements.