Resultats de la cerca
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
SAFE (Superbug Awareness For Education)
Programa d'aprenentatge i servei per al mostratge i anàlisis de mostres de sòl per a observar-ne l'activitat antibiòtica contra bacteris d'interès per la recerca.
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
InfoK i recursos del Club Super 3
A la pàgina del club Super 3 hi trobareu vídeos en català i en anglès, jocs educatius, música i concursos per a participar els infants.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Curset d’esquí 4 dies de Nadal o Reis a Port del Comte
El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants aprendrant a esquiar tot divertint-se durant 3 h al llarg del matí amb un professor titulat.
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Mostrant 171-180 de 615 elements.