Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Crea jocs matemàtics casolans
Dues pàgines web amb recull de propostes per a treballar les matemàtiques amb elements que podeu trobar per casa.
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 3r de primària
Festival Una Tona de Màgia
9è Festival Internacional de Màgia "Una Tona de Màgia"
Aula 2005 - Biologia i Geologia
Web de recursos educatius sobre Biologia i Geologia per a joves estudiants de ESO
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Activitats imprimibles Usborne
L'editorial Usborne regala a la seva web un descarregable setmanal que forma part d'algun dels seus fantàstics llibres educatius.
Mostrant 101-110 de 615 elements.