Resultats de la cerca
GAUDEIX EDUCANT AL TEU FILL amb calma, amabilitat i respecte. 1h 15 min.
En aquesta conferència pràctica i vivencial, us endureu eines per educar al vostre fill amb calma, de forma amable i ferma a la vegada.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
COM MOTIVAR EL TEU FILL EN ELS ESTUDIS. 1h 15 min.
Conferència/Taller pràctica i vivencial on us endureu eines per acompanyar al vostre fill a sentir-se més motivat i ser més eficient en els seus estudis.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Una bossa de bales
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Una bossa de bales'.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Explora el cel des de la finestra o el terrat amb STAR WALK
Alguna vegada heu mirat el cel i us heu preguntat quina era exactament aquella estrella que brillava tant? Amb aquesta APP gratuïta podreu descobrir els misteris del cel d'una manera espectacular.
Extraescolar de robòtica de 3 a 12 anys
Extraescolar de robòtica a l'escola Contem amb més de 15 anys d'experiència, molt de material i un gran equip motivat. Metodología validada i certificada
El bosc dels tions a Camins de bosc
Saps d´on venen els tions? A camins de bosc sí que ho sabem....
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Mostrant 121-130 de 615 elements.