Resultats de la cerca
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
REDUEIX L'ESTRÈS A CASA. 1h 15 min
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per estar més presents, ser més eficients i viure en un ambient saludable, més tranquil i harmoniós.
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Ruta a la Cova del Tabac
Oferim visites guiades a la Cova del Tabac per tal de donar a conèixer el patrimoni que amaga aquesta cavitat de 198 metres, reconegut per la UNESCO. El recorregut serveix per fer un viatge en el temp
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Taller d'Autoconeixement i Orientació Vocacional Wake Up Teen
El teu fill o filla no sap què estudiar? Està desmotivat/a? Té baixa l'autoestima? 9 de cada 10 alumnes acaben sabent quins estudis en concret volen realitzar o en quin àmbit es volen desenvolupar
Beques de nou accés al Grau de Disseny 2025-2026
Cada any, la Fundació Eina llança una convocatòria per a les Beques de Nou Accés al Grau en Disseny, amb l'objectiu de fomentar la vocació i l'excel·lència a l'àmbit del disseny.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Pirates al Museu!
Activitat teatralitzada entorn a la figura dels pirates al Museu Marítim de Barcelona
Mostrant 21-30 de 623 elements.