Resultats de la cerca
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
NGA Kids Art Zone
El Museu Nacional d'Art dels Estats Units ofereix aplicacions per a totes les edats sobre art: eines per a crear, comprendre i aprendre història de l'art.
I ara, on he d'anar?
Activitat familiar que ens permetrà conèixer una mica més el territori de parla catalana a través de la literatura. Sempre acompanyats de la Pepa Pla, la viatgera més gran dels Països Catalans!
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Naturland.
El centre d'activitats outdoor d'Andorra , per tot l'any.
GIMCANA FAMILIAR PEL BARRI GÒTIC
Si vols conèixer Barcelona de forma diferent i aprendre coses sobre la seva història de forma divertida, apunta’t a aquesta gimcana cultural!
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Mostrant 41-50 de 617 elements.