Resultats de la cerca
Horseriding Camp- Colònies d'anglès i equitació a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i classes pràctiques d'hípica.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel
Descobreix el dia a dia d'una autèntica granja lletera a través d'una proposta lúdica, educativa i molt interactiva que agrada tant a grans com a petits.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Música en colors
Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Mostrant 1-10 de 614 elements.