Resultats de la cerca
COM PREVENIR L'ADDICCIÓ A LES PANTALLES. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per ensenyar als nostres fills/es a fer un bon ús de les pantalles.
2a Cursa d’Orientació Familiar de Tona
Cursa adaptada i pensada per a tots els públics per a descobrir un esport amb família i en un entorn fantàstic.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
PANDEMONIUM
Espectacle de música, teatre i titelles per a tota la família. Per a interior o exterior.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
CONNECTA AMB EL TEU FILL ADOLESCENT. 1h 15 min
Taller presencial amb eines pràctiques i útils per connectar amb el teu fill adolescent, millorar la vostra comunicació i relació. Per a famílies, AMPAS i AFAS,
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
MARXEM EN FAMÍLIA: PONTS I CAPS DE SETMANA A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Ponts i caps de setmana en família. Consulteu totes les escapades previstes del nostre programa Marxem en família.
Mostrant 71-80 de 614 elements.