Resultats de la cerca
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Educa IGN - Recursos sobre geografia
Recursos educatius sobre geografia cartografia, on trobarem aplicacions web, mapes, jocs i vídeos educatius per a totes les edats.
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
Mostrant 21-30 de 613 elements.