Resultats de la cerca
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Caixeta d'eines amb tècniques de relaxació per nens i adolescents
CAIXETA D’EINES amb tècniques de relaxació tenint en compte l’edat i la finalitat de la pràctica
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
Ruta a la Cova del Tabac
Oferim visites guiades a la Cova del Tabac per tal de donar a conèixer el patrimoni que amaga aquesta cavitat de 198 metres, reconegut per la UNESCO. El recorregut serveix per fer un viatge en el temp
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
15a edició del Festival de Titelles de Barcelona!
44 funcions a càrrec de 12 companyies i en 10 escenaris diferents. Titelles tradicionals, de fil, itinerants, zona de jocs infantils, tallers, foodtrucks...Vine a gaudir amb la familia!
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Mostrant 31-40 de 613 elements.